Followers

Tuesday, June 4, 2019

PUTERI ISLAM (UB): Bahan Folio Pengenalan PPIM

Assalamualaikum...

Inilah maklumat yang saya masukkan ke dalam folio puteri islam. 

Kalian boleh lah buat dalam bentuk yang lebih menarik. Kalau nak dapatkan maklumat yang lebih jelas berkaitan puteri islam, kalian boleh kunjungi laman web rasmi puteri islam di pautan :


Gambar-gambar di bawah ini merupakan salah satu kandungan dalam folio saya. Saya buat template ini untuk seragamkan folio saya. 

Jemput lihat dan semoga dapat melihat contoh ini sebagai rujukan melengkapkan folio anda. 












Jangan lupa baca entri di bawah:



2 comments:

PEMBELAJARAN TERADUN (BLENDED LEARNING)

 Assalamualaikum Kali ini saya lampirkan bahan-bahan rujukan berkaitan pembelajaran teradun untuk rujukan para guru dan guru pelatih. Sebena...